زنی که لباس عروسی خود را در عروسی شیدایی خریداری کرده بود ، احتمالاً قصد داشت تاج گل را به همراه آن بپوشد. او به احتمال زیاد ازدواج موقت شیدایی  را بت کرد و در اینستاگرام حضور فعال داشت. عروسی او قرار بود مذهبی باشد ، و قرار بود روحی باشد و نذورات او حتی ممکن است شامل کلمات نفرین باشد. او در حال رفتن به سنت قدیمی بود ، و او قصد داشت این کار را با لباس روپوش غروب آفتاب با آستین های ابریشمی انجام دهد که 12 میلیون تومان قیمت داشته باشد. مدیر شیدایی ، نویسنده و طراح که سایت همسریابی موقت شیدایی  را در سال 1394 تأسیس کرد ، گفت: "فرهنگ عالی عروسی - با افتخار می گویم ، من فکر می کنم پیشگام آن در ایران باشم." از ناامیدی خانم سارا وقتی که او عروسی خود را برنامه ریزی کرد و خرده فروشان و مارک های رسانه ای را دید که دید وی را برای روز ویژه اش بازتاب نمی دهد. خانم سارا گفت: "من نمی توانستم چیزی را پیدا کنم که به نظر می رسید یاعاطفی  احساس می کنم." وی گفت: "احساس می کردم با این فرد واقعاً رادیکال وارد این اتحادیه رادیکال شده ام و می خواستم آنرا جشن بگیرم و آن را کاوش کنم. اما تمام آنچه که می توانستم پیدا کنم مانند مقالاتی در مورد بوفه ها و مقالات شیدایی بود ، جایی که خواهرم لباس عروسی خود را گرفت. " هنگامی که وارد کار شد ، خانم سارا شروع به ارسال محتوای "عروسی جالب" در پینترست و اینستاگرام کرد ، که شروع به خاموش شدن کردند. او با به اشتراک گذاشتن عکس هایی از مشتری های خود ، خودش ، خانواده و عروسی های پر زرق و برق گذشته ، او بیش از 100000 دنبال کننده در اینستاگرام شیدایی خود سرگرم کرد. او همچنین یک وب سایت و یک خبرنامه نامه الکترونیکی را راه اندازی کرد ، یک معامله کتاب را به قرار داد بست و سردبیر اجرایی عروسی ها در مجله شیدایی شد. از بیرون ، همه این تصاویر به نظر عالی می رسید. اما مانند بسیاری از شخصیت های آنلاین ، خانم سارا از جنبه های پیچیده تر زندگی شخصی خود را سیاه زد. در سال 1396 ، او از متاسفانه با اختلافات زیاد از همسر خود جدا شد ، اما به دلیل ترس از دست دادن اقتدار و معتبر بودن سایت خود و شغل خود به عنوان یک متخصص در عروسی ها و همه چیزها پس از آن ، هرگز به پیروان یا مشتریان خود نگفت یعنی طلاق خود از شوهرش را به کسی نمی گفت و همه فکر می کردند که خانم مادمازل سارار شوهر دارد و کسی با او رابطه نداشت . او گفت: "من احساس کردم ، باید مادر کاملاً ناقص باشم ، زیرا این نام تجاری بود". "می دانید ، زیرا من لباس 10 میلیونی و لباس یا 5 میلیونی  می فروختم." حتی وقتی ازدواج خودش در حال از هم پاشیدن بود ، خانم سارا همچنان در مورد تاج های گل و زمردهای وراثت اظهار داشت. یعنی تا سال گذشته ، وقتی او برای پیروانش پاکیزه شد و نام تجاری خود را تغییر داد. وقتی یک ماه عسل تمام می شود ، یک تأثیرگذار عروسی چه می شود؟تا سال 1398  ، ازدواج او به پایان رسید و فروش لباس عروسی ، به صورت حضوری و آنلاین ، از این همه سرگرم کننده متوقف شد. خانم سارا استودیوی خود را "روزی که حسن روحانی انتخاب شد" تعطیل کرد ، و شروع به فروش موجودی خود از آپارتمان تهران گاندی کرد ، در حالی که شوهر فراموش شده او در گوشه و کنار در اشیای آرام زندگی می کرد. وی گفت: "من در خانه ام با برخی از مشتریان بسیار مشهور مشاغل لباس عروسی را انجام می دادم و دوست دارم به خدایان دعا کنم که هنگام راه رفتن در آنجا او را نبینند.""من نمی خواستم کسی بداند که ماجدا شده ایم." وی افزود: "شگرد های  ذهنی و عاطفی زیادی وجود داشت که من برای مرتب نگه داشتن این مارک تجاری انجام می دادم." در پایان سال 1397، خانم سارا اولین کتاب خود را منتشر کرد: یک راهنمای برنامه ریزی عروسی در سایت همسریابی شیدایی بود "برای قلب وحشی." به او گفته شد که توصیه می شود تا زمان انتشار این کتاب ، جدایی و طلاق نهایی را مخفی نگه دارد. اما مدت کوتاهی پس از آن ، پدرش درگذشت ، و او تصمیم گرفت که او نمی خواهد "پاسیوی که من چیزهایی را تحت کنترل دارم" نگه دارد. در روز مادر در سال 1397 ، وی طلاق خود را از طرفدارانش در اینستاگرام اعلام کرد. در کمال تعجب او ، آنها حامی بودند. در حقیقت ، این پست "لایک" از هر عکس عروسی که قبلاً به اشتراک گذاشته بود ، بیشتر شد. همانطور که در مورد بسیاری از تأثیرگذارانی که مارک های خود را با تصاویر تحریک آمیز ساخته اند ، اتفاق افتاده است ، خانم سارا خانم ما که تهرانی اصل بود شروع به ارسال تصاویر و نوشتن تصاویر "واقعی" در مورد زندگی شخصی و اضطراب های خود کرد. او دسته اینستاگرام خود را به شیدایی به سبک ایرانی تغییر داد ، "شوهر را" را رها کرد و حساب دیگری به نام شیدایی به سبک تهرانی  را شروع کرد و در آنجا نامه هایی به پدر فقیدش نوشت.این بود زندگی سارا از تهران که شروع به زندگی با مردی که دوشت داشت زنش عکسی های عروسیش را به اشتراک بگذارید و در صنعت عروسی پا گذاشته و مشهور شود ودر آخر طلاق گرفتند .زشت ترین حلال دنیا !. سایت ازدواجهمسریابی دائم صیغه یابی سایت صیغه موقت تبادل لینک سه طرفهتبادل لینک وبلاگتبادل لینک با سایت های پربازدیددانلود آهنگ شادسایت فروشگاهسایت همسریابی پزشکسایت همسریابی دوآشنا همسریابی دو باور همسریابی دو همدم همسریابی دو همدل  دوهمراز دوهمسان دورستگار آرزوها نگار گل من سایت اغاز نو مؤسسه فرهنگی خانواده امین ازدواج موقت آناهیتا بزرگترین سایت همسریابی آنلاین و ازدواج دائم بزرگترین سایت همسریابی ازدواج موقت احساس سایت حافظون سایت همسریابی تبیان سایت هلو همسریابی لاو ایران  همسریابی مونس یاب  سایت اینترنتی ازدواج موقت ناز یار سایت امید همسریابی پیوند سایت سارا صیغه یابی ستیا مشاوره رایگان زناشویی شیدایی‎‎ همسریابی موقت طهوران سایت طوبی  توران سایت همسریابی ایرانیان سایت یک جفت سایت زنانه سایت همسریابی رایگان تبادل لینک کانال تلگرام آنیل دوست پسریابی سویل صیغه یابی ایران صیغه همسریابی موقت و ازدواج موقت صیغه من سایت ازدواج پروین زمانی سایت ازدواج موقت ایــلام سایت صیغه یابی سیستان و بلوچستان سایت صیغه قـــم سایت ازدواج دائم گیـلان سایت همسریابی شهرستان عجب شیر سایت همسریابی شهر ارومیه سایت صیغه موقت پیرانشهر سایت صیغه موقت تکاب سایت صیغه موقت نمین سایت صیغه موقت فریدونشهر شیدایی کاشان سایت شیدایی در نجف آباد سایت ازدواج آران و بیدگل سایت همسریابی موقت خمینی شهر شیدایی دشتی سایت همسریابی شهرستان تایباد سایت ازدواج دائم چناران سایت صیغه یابی سرایان سایت صیغه موقت باغ ملک شیدایی هویزه سایت ازدواج دائم رامهرمز سایت صیغه موقت لالی شیدایی خدابنده سایت شیدایی در چاه بهار سایت صیغه یابی داراب سایت همسریابی موقت البرز سایت صیغه یابی قم سایت صیغه یابی بانه سایت ازدواج موقت سنندج سایت شیدایی در رفسنجان شیدایی کوهبنان سایت ازدواج کرمان سایت همسریابی شهر ماسال سایت ازدواج املش سایت صیغه موقت چالوس سایت همسریابی سیریک سایت صیغه بافق سایت همسریابی موقت خاتم شیدایی قره آغاج سایت ازدواج دائم سرعین سایت ازدواج لومار سایت همسریابی موقت سامان سایت صیغه یابی فیروزه سایت همسریابی شهرستان خوشاب سایت همسریابی راز سایت ازدواج آغاجاری سایت ازدواج موقت هامون سایت ازدواج دائم چقابل شیدایی سیمرغ سایت همسریابی موقت میاندورود سایت شیدایی در جزیره سیری سایت ازدواج جزیره فرور بزرگ سایت همسریابی شهرستان جزیزه خارکوهمسریابی دائم